YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Meditasyon müzikleri

Gönderen Komikya
Meditasyon müzikleri
Meditasyon, herhangi bir şey üzerine derin düşünmek, zihni bir müddet rahatlatmak demektir. Zihin rahatlık ve dinginlikle dolu olduğunda, streslenmez, tasalanmaz veya depresyona girmez. Zaten meditasyonun amacı da budur. Meditasyon yaparken, rahatlatıcı müzikler dinlemenin de çok faydası vardır. Meditasyon yapanlar aşağıdaki, meditasyona özel müzikleri dinleyerek, yaptıkları meditasyondan daha fazla verim alabilirler.

Flowing Brookes
Sandwave
Yao Folk Song
Ashima
Embroidering A Purse
Moonlight Love Song
Ten Sisters
The Flowers Turn Red After The Rain
Fern Leaves On A Bamboo Hedge In The Moonlight
Bai Folk Song


Hepsini birden indirmek için Tıklayın.


Tarih: 16 Kasım 2008
Bookmark and Share

3 Yorum "Meditasyon müzikleri"

  1. Adsız Said,

    merhaba teşekkür ederim çok aramıştım ama bulamamıştım çok sağolun ancak ben bunları nerden indiricem bulamadımda ilgilenirseniz sevinirim...:D

    Posted on 9 Mart 2009 10:26

     
  2. Komikya Said,

    Merhaba. Hepsini birden indirmek için tıklayın yazısı içindeki 'tıklayın'a tıklayın :)

    Posted on 10 Mart 2009 07:27

     
  3. Adsız Said,

    yahh ben tıklya tıkladım da acılıyooore
    baska yolu warmıı kiii :Z

    Posted on 28 Ekim 2009 20:41

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv