YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Ajan Temel

Gönderen Komikya
MİT eleman alımı için duyuru yapar. Üç kişi başvurur.
MİT binasında adayların hepsiyle tek tek görüşmeler yapılmaktadır.
İlk adam içeri alınır ve su sorular sorulur. "Karını seviyormusun?"
"Evet, efendim" "Ülkeni seviyormusun?" "Evet , efendim"
"Pekala , biz karını da getirdik. Şu an yan odada." denir ve masanın üzerine bir
tabanca konur. "Şimdi odaya gir ve karını öldür.!" Adam silahı alır yan odaya geçer.
5 dakika hiç ses duyulmaz. Adam tekrar ilk odaya geri döner.
Kravatı gevsemiş, ter içinde kalmıştır. "Yapamayacağım efendim." der ve orayı terk eder.
İkinci adam içeri alınır. Aynı sorular sorulur. Aynı yanıtlar alınır. Ve ona da içeri
girip karısını öldürmesi söylenir. Adam yapamayacağını söyler ve ayrılır. Son adam
Temel girer. Aynı sorular,Aynı cevaplar. Ona da içeri girip karısını öldürmesi söylenir.
Temel içeri girer. 5-10 saniye sonra içerden silah sesleri gelmeye başlar.
BAM,BAM,BAM,BAM,BAM,BAM ....
Derken kısa bir sessizlik ve ardından gürültülü bir cam kırılması duyulur.
Temel içeri girer , biraz terlemiştir. MİT personeli sorar "Ne oldu ?" Temel cevaplar:
"Efendim bana verdiğiniz silah kurusıkı çıktı, o yüzden karımı pencereden aşağıya atmak
zorunda kaldım."
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - Ajan Temel"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv