YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - İcat

Gönderen Komikya
Bir Kürt ve Temel Amerika'ya zengin olmak için gitmişler. 1 sene sonra aynı yerde tekrar
buluşmak üzere ayrılmışlar... Bir sene sonra Temel yine aynı şekilde beş parasız buluşma
yerine gelmiş. Daha sonra yanına bir limuzin yanaşmış ve içinden smokin giymiş bizim Kürt
çıkmış. Kısa bir selamlaşmadan sonra
-Temel: Valla ben hiç bir baltaya sap olamadım der. Ama görüyorum ki sen oldukça iyi
durumdasın. _ Kürt: Eh işte durum iyi der. Valla bu Amerikalılar salak. Bir fal makinası
yaptım. 5 dolara elini makineye koyuyorsun ve fala bakıyor der. Daha sonra yine bir sene
sonrası için sözleşirler. Bir sene sonra yine Kürt limuzini ile gelir ve beklemeye başlar.
10 dk sonra tepeden bir helikopter iner ve içinden bizim Temel çıkar.
Kürt şaşırır. Ulan nasıl oldu da bu kadar zengin oldun?
- Temel : Valla bu Amerikalılar çok salak. Ben senin makineyi biraz geliştirdim der.
5$'a elini veriyorsun fala bakıyor. 10$ vermezsen elini geri alamıyorsun.
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - İcat"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv