YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Alkol

Gönderen Komikya
Bir İrlandalı, İrlanda'da bara gitmiş üç bira istemiş. Barmen biraları vermiş.
İrlandalı sırayla her birinden birer yudum içmiş ve bu şekilde biraları bitirmiş.
Barmen dayanamamış sormuş; "Kardeşim niye üç birayı bir anda istiyorsun, bir tane
söyle bitir, diğerlerini sonra iste" İrlandalı: "Biz üç kardeşiz, ben İrlanda da,
birimiz İngiltere, diğerimiz Amerika da, aramızda kararlaştırdık her bara gittiğimizde
üç bira istiyoruz ve hepimiz için bir yudum içiyoruz, berabermişiz gibi oluyor" demiş.
Bu barmenin çok hoşuna gitmiş ve böyle bir kaç ay geçmiş. Bir gün İrlandalı bara girdiğinde
barmen tam üç bira verecekken İrlandalı ikide durmasını söylemiş. Barmen donmuş kalmış,
İrlandalı bir köşeye gitmiş sessizce biralarını içmiş tam çıkacak barmen bunu durdurmuş:
"Kaybın için çok üzgünüm demiş" İrlandalı:"niye" Barmen:"Bugün sadece iki bira istedin
kardeşlerinden birini kaybettin herhalde" İrlandalı: "Ha yok canım nerden çıkarıyorsun ben
sadece alkolü bıraktım..."
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - Alkol"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv