YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Çifte standart

Gönderen Komikya
Benzin istasyonunun önünde bir afiş: "Depoyu dolduran Lotaryada tutturursa
bedava seks kazanıyor." İki kafadar benzinciye "Doldur depoyu" der, sonra bedava
seks için lotaryaya talip olur... Benzinci sorar: Kafamdan bir sayı tuttum, bilirseniz
bedava seks. "Üç" derler... Benzinci, "Bilemediniz, ben beş tutmuştum." Bir hafta sonra
iki kafadar yine gelir, depo yine doldurulur, yine lotarya... Bizimkiler "Yedi" der.
Benzinci "Olmadı, ben altı tutmuştum". Üç gün sora yine depoyu doldururlar, yine lotarya...
"Iki" derler, benzinci "Bir" der. Kafadarlardan biri arkadaşına açılır...
"Yahu bu bizi kandırıyor galiba, hep başka rakam söylüyor... Hile yapmasın!" Diğeri cevap
verir: "Yok canım kız kardeşim arka arkaya iki kere kazandı."
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - Çifte standart"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv