YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Doğru cevap

Gönderen Komikya
Bir gün Fatih Terim Fransa milli takımı antrenörü Aime jacquet ile karşılaşmış.Ve ona;
- Hocam sen bu takımı nasıl seçtin de şampiyon oldunuz? demiş.
-Çok kolay zekalarına göre seçiyorum. Bak mesela sana bir örnek vereyim demiş ve Zidane'ı
çağırmış.
- Zidan'a oğlum söyle bakayım senin annenin ve babanın çocuğu olan ama senin kardeşin
olmayan kimdir? Zidane biraz düşünmüş, tabiiki ben oluyorum demiş. Fatih Terim bundan çok
etkilenmiş. Türkiye'ye döner dönmez Hakan Şükür'ü çağırmış.
- Hakan sana bir soru soracağım eğer bilirsen bu hafta seni takıma alırım, bil bakalım
annenin ve babanın çocuğu olan ama kardeşin olmayan kimdir? Hakan biraz düşünmüş işin
içinden çıkamamış, biraz zaman istemiş ve hemen koşmuş Arif'i bulmuş.
- Arif annenin ve babanın çocuğu olan ama kardeşin olmayan kimdir? Arif cevap vermiş:
Benim tabiiki. Hakan sevinçle Fatih Terim'in yanına dönmüş:
- Sorunun cevabını buldum hocam: Arif'imiş Fatih Terim köpürmüş:
- Vay salak herif Arif olur mu hiç, doğru cevap Zidane idi.
Bookmark and Share

1 Yorum yapıldı "Fıkra - Doğru cevap"

  1. Adsız Said,

    you`re right

    Posted on 17 Temmuz 2008 19:47

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv