YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Pasta

Gönderen Komikya
Mişo bir akşam yorgun argın eve gelmiş. Karısı: Mişo lamba yanmıyor şu lambayı tamir ediver
demiş. Mişo da: Hanım zaten yorgunum hem ben elektirikçi miyim demiş. Bir sonraki akşam
Hanımı: Ya Mişo lavabo tıkandı şunu tamir ediver demiş. Mişo da: Hanım zaten yorgunum hem
ben tesisatçı mıyım demiş. Bir sonraki akşam Hanımı: Mişo kapının menteşesi çıktı şunu
tamir ediver demiş. Mişo da: Hanım zaten yorgunum hem ben marangoz muyum demiş. Bir sonraki
akşam Mişo yine yorgun eve gelmiş birde ne görsün;lamba,lavabo ve kapı yapılmış. Hemen
hanımını çağırmış ve sormuş bunları kim yaptı diye. Hanımı da valla Mişo sen yapmayınca ben
de komşumuz Abram'a rica ettim O da yaptı demiş. Mişo: Yok yaa o şerefsiz karşılıksız
birşey yapmaz,senden ne istedi diye sormuş. Hanımı: Valla Mişo bana 2 seçenek sundu, ya
benimle yatarsın ya da bana bir pasta yaparsın dedi,demiş. Mişo da: Hanım sen de pastayı
yaptın dimi demiş. Hanımı da: Ee Mişo ben pastacı mıyım demiş.
Bookmark and Share

1 Yorum yapıldı "Fıkra - Pasta"

  1. Adsız Said,

    Güzelmiş be :)

    Posted on 26 Temmuz 2008 22:23

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv