YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Yarım kivi

Gönderen Komikya
Adamın biri hipermarketin manav bölümünde satıcıyı ikna etmeye çalışmaktadır: "Kivi alacağım,
fakat yarım istiyorum...""Saçmalamayın beyefendi yarım kivi mi olurmuş !"
"Yok ben hepsini
yiyemem, ben yarım kivi istiyorum". Olurdu olmazdı tartışmasına girerler, sonunda satış
elemanı;"Ben içeride müdüre sorayım,kivinin yarısını satabilir miyiz diye." deyip adamın
yanından ayrılır. Müdüre olayı anlatmaya koyulur: "Patron, salağın biri geldi, yarım
kivi istiyor, ne diyeyim?"
Lafını bitirir bitirmez arkasında birisi olduğunu fark eder, dönüp baktığında yarım kivi isteyen
müşteriyi görür ve konuşmasına bozuntuya vermeden devam eder: "Bu beyefendi de diğer
yarısını istiyor..."
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - Yarım kivi"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv