YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - İş kazası

Gönderen Komikya
Adamın birisinin bir iş kazası sonucu bir kolu boylu boyunca kesilir.
İsyan Ederek :
-Ben Bu Kol ile yaşayamam. Hayatıma son vereceğim.
Deniz kenarına gider ve tam kendini denize atacakken, bir adam görür. Adamın 2 kolu da yoktur.
Ama kıpır kıpır, yerinde duramıyor.
Bizimki de kendi kendine düşünür :
-Allah Allah benim tek kolum yok intihar edeceğim. Adamın 2 koluda yok kıpır kıpır.
Merak Eder ve sorar:
-Benim tek kolum yok intihar etmek istiyorum, senin 2 kolun yok ama kıpır kıpırsın. Pek
anlayamadım
Cevap verir:
-Ne Yapim kardeşim kıçım kaşınıyor!
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - İş kazası"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv