YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - 3000 Dolar

Gönderen Komikya
Adam New York'ta lüks bir randevu evinin kapısını çalar:
Merhaba, Samantha ile görüşmek istiyorum.
Bir dakika efendim.
Adamı içeri alırlar.Bir süre sonra çok güzel bir kadın merdivenlerden iner:
Beni aramışsınız.
Evet. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Tamam ama benim tarifem biraz pahalıdır. Geceliği bin dolar.
Parası önemli değil. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Beraberce yukarı çıkarlar. Geceyi birlikte geçirirler. Ertesi gün adam yine randevu evine gelir.
Samantha ile görüşmek istiyorum.
Beyefendi başka kızlarımız da var.
Umurumda değil, Samantha ile görüşeceğim.
Samantha gelir :Yine mi sen!
Evet, geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Yalnız fiyatımı hatırlıyorsun değil mi? Bin dolar.
Hiç önemli değil. Ben geceyi seninle geçireceğim.
Birlikte yukarı çıkarlar,o geceyi de beraber geçirirler. Ertesi gün,aynı adam, aynı randevu evi:
Merhaba, Samantha ile görüşmek istiyorum.
Samantha aşağı iner:
Tanrım, yine mi! Bak, devamlı müşterilere indirim falan yapmıyorum. Fiyatım aynı, bin dolar.
Önemli değil. Geceyi seninle geçirmek istiyorum.
Yine yukarı çıkarlar. işlerini bitirdikten sonra:
Benden bu kadar hoşlanman cok guzel ama anlayamıyorum. Üç gece üstüste bana bin dolar ödedin. Nerelisin sen?
-"Tel Aviv."
Tel Aviv mi? Benim kız kardeşim de Tel Aviv'de yaşıyor.
-"Biliyorum, sana getirmem için bana üç bin dolar verdi."
Bookmark and Share

1 Yorum yapıldı "Fıkra - 3000 Dolar"

  1. Adsız Said,

    Çok akıllıca yaa!

    Posted on 19 Ekim 2008 04:24

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv