YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Sevgililer günü

Gönderen Komikya
İki arkadaş oturmuş sevgililer günü ile ilgili
eşlerine ne alacaklarını konuşuyorlarmış.
Biri: "Ben geçen sene ev aldım , ondan önceki sene
yat aldım; bu sene ne alsam acaba?" diyormuş.
Diğeri ise "Ben geçen sene araba aldım, ondan önceki
sene yazlık aldım, bu sene ne alsam acaba?" diye
birbirlerine soruyorlarmış.
Bir cevap bulamamışlar.
O sırada yoldan bir çöpçü geçiyormuş.
Ona sormaya karar vermişler: -"Pardon! Sevgililer günü
geliyor da eşlerimize alacak hediye bulamıyoruz. Sen
olsaydın ne alırdın?" Çöpçü: -"Don alırdım" demiş.
Adamlar şaşırıp -"Neden?" diye aynı anda sormuşlar.
Çöpçü: -"Giyer, o sevinir... Çıkarır, ben sevinirim..."
Bookmark and Share

0 Yorum "Fıkra - Sevgililer günü"

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv