YukarıAşağı
yerli, yabancı sinema filmlerinin; güncel bilgi, konu, afiş ve fragmanları

Fıkra - Enseye tokat

Gönderen Komikya
Adamın biri sinemaya gider. Tam sinemada film başlarken önüne saçını kazıtmış biri oturur ve sinemanın ışıkları bu saçını kazıtmış adamın kafasına vurur. Arkasındaki adam bir türlü filmi izleyemez. Adam içinden "şunun ensesine bi tane yapıştırayım" der sonra "Oğlum adam iri yarı...
Ellese bile beni parçalar" diyip vazgeçerken yanına Temel oturur.
Adam Temel'e dönüp "Şu kafasını kazıtmış adamın ensesine bir tane vur sana 5 milyon vereceğim" der. Temel de dayanamaz adamın ensesine bir tane yapıştırır ve devam eder "Ulan Hasan sen burada mıydın?" der. Adam dönüp "Ne Hasanı kardeşim" der. Temel de: "Pardon kardeşim karıştırdım" der ve adam önüne dönünce 5 milyonunu alır.
Adam dayanamaz ve Temel'e dönüp "Kardeş bi tane daha yapıştır sana 10 milyon vereceğim" der. Temel bir tane daha adamın ensesine vurur ve ilave eder:
"Hasan sensin be yeme beni" Adam dönüp "Hasan değilim kardeşim be " diyip ön koltuklardan birine oturur.
Temel'in yanındaki adam artık filmi bırakıp bu kafasını kazıtan adamı
aramaya başlar ve bulur. Hemen Temel'e dönüp "Bak kardeşim işte oraya oturmuş. Git ensesine bir tane daha vur, sana cebimdeki tüm parayı
vereceğim" der. Temel hemen kafasını kazıtmış adamın arkasına geçip ensesine bir tane yapıştırıp "Ulan Hasan burda mıydın, ben de yarım saattir arkadaki adamı sen sanıp ensesine vuruyorum" der.
Bookmark and Share

1 Yorum yapıldı "Fıkra - Enseye tokat"

  1. NoEngel Said,

    Ne yalan söyleyim fıkra pek güzel değil,gülmedim. :( Ama sitedeki komik fotolar ve geneli güzel.

    Posted on 2 Aralık 2008 10:46

     

Yorum Gönder

Yorumlarınız onaylandıktan sonra yayınlanacaktır.



English French German Spain Italian Dutch

Russian Portuguese Japanese Korean Arabic Chinese Simplified

Arşiv